.

 

VOOR JOUW BAKKERIJ: Bestel je toonbankdisplays met 18 marsepeinen Rode Neuzen vóór 31 juli 2020. Bestel via onderstaande knop. Vanaf september voorzien we online een kaartje van Vlaanderen waarop we elke bakker aanduiden die de marsepeinen Rode Neuzen aanbiedt. Zorg jij dat jouw bakkerij er ook op staat? 

PS: Zolang de voorraad strekt! We zullen 1000 toonbankdisplays hebben om te verdelen. Wees er dus snel bij!

   



Ze zullen NIET in de supermarkt te koop zijn

Van september tot november is het weer zover. Dan breekt de periode van Rode Neuzendag weer aan, en dit jaar denken we voor het eerst ook heel expliciet aan mensen die onze samenleving mee vorm geven en eigenlijk niet uit Vlaanderen weg te denken zijn, maar toch al te vaak vergeten worden: Onze BAKKERS. Speciaal voor onze bakkers voorzien we marsepeinen Rode Neuzen om ten voordele van Rode Neuzendag te koop aan te bieden in hun zaak. De marsepeinen rode neuzen waren vorig jaar een enorm succes maar zullen dit jaar NIET in de grote supermarkten te koop zijn. 

De toonbankdisplays:

  • 18 marsepeinen neuzen (18 x 100g) per display
  • 3 varianten: Cara Mascara, Fred Rakket & Blije Barry (3 x 6 per display)
  • zeer kwalitatieve marsepein van Sleeubus uit Antwerpen
  • consumentenprijs: 18 x 5€ incl 6%btw. (4,72€ excl btw)
  • aankoopprijs per neus: Maak je keuze bij het bestellen.
    • 4,16€ per neus (jouw marge +/- 0,56€) bij aankoop van 2 toonbankdisplays
    • 4,36€ per neus (jouw marge +/- 0,36€) bij aankoop van 1 toonbankdisplay
    • 4,72€ per neus indien je bereid bent je marge te laten vallen omdat het hier gaat om een maatschappijbouwend doel. 

Werkwijze:

  • klik op BESTEL-knop om naar de bestelpagina te gaan. Doe dit vóór 31 juli.
  • maak je keuze
  • geef duidelijk aan met welke grossier jij werkt.
  • betaal online
  • je bestelling is geregistreerd (je krijgt hiervan een mail) en wordt in de laatste week van september in jouw bakkerij geleverd.

Ondersteuning: 

  • DPG media (VTM, Q2, Q-music, Joe, HLN, Het laatste Nieuws, ....) maakt tussen september en november heel veel reclame over Rode Neuzen Dag en zet de problematiek én het initiatief maximaal in de kijker. 
  • Er komt een kaart van Vlaanderen online waarop alle deelnemende bakkerijen staan aangeduid. Die wordt gedeeld op verschillende social media.
  • Affiches om op je deur of raam te hangen, worden samen met je bestelling geleverd.

Over Rode Neuzen Dag.

Rode Neuzendag staat zoals steeds helemaal in het teken van het mentale welzijn van onze kinderen en jongeren. Het werd ons tijdens de voorbije corona-crisis meermaals duidelijk gemaakt dat kinderen en jongeren psychisch heel erg kwetsbaar zijn, maar eigenlijk voelt 1 of 3 kinderen of jongeren zich het jaar door niet goed in z'n vel. Armoede, zelfvertrouwen, fysieke zaken, pesten, ... De oorzaak kan vanalles zijn, maar het feit is dat het voor deze jongeren vaak van kwaad naar erger gaat. Ze kunnen of durven niet met hun talenten aan de slag gaan en hun grenzen verleggen. Ze durven zichzelf niet zijn, worden steeds kleiner en zijn uiteindelijk nog slechts een schim van zichzelf. Rode Neuzendag is een initiatief van DPG-media om enerzijds aan de mensen te tonen dat de problematiek écht is én groot. Maar anderzijds ook om mee te bouwen aan de oplossing. Zo willen ze ons hoop geven en structureel de middelen inzamelen om initiatieven te ondersteunen om onze kinderen en jongeren mentaal weerbaarder te maken. De enige bestaansreden van CUBZZ is natuurlijk om elk kind de kansen te geven er iets moois van te maken. Logisch dus dat CUBZZ met DPG samenwerkt om helemaal mee de schouders zet onder Rode Neuzendag. Het ingezamelde geld wordt beheerd door het Rode Neuzendag Fonds bij de Koning Boudewijn-stichting. Zo kunnen we garanderen dat de middelen op de meest efficiënte en effectieve manier worden ingezet.