De lancering van CUBZZ liet niet alleen een kleurrijke afdruk van een welpenpootje achter, maar ook een uitnodiging tot een bewuste keuze. Een keuze als consument voor een andere aanpak. Kiezen voor kinderen door te kiezen voor het alternatief met het kleurrijk pootje.
Dat CUBZZ zoveel meer is dan een nieuw merk, werd bij de lancering massaal opgepikt door de grootste kranten in Vlaanderen (Het Laatste Nieuws, De Standaard, De Morgen, De Gazet van Antwerpen). Het werd vermeld in het VTM Nieuws en verscheen ook in enkele kleinere lokale initiatieven. We schatten dat de grote belangstelling in de pers ongeveer 3 miljoen consumentencontacten heeft opgeleverd, een welverdiende en welgekomen gratis publiciteit. Deze persaandacht is heel belangrijk bij de lancering van een nieuw merk, en zeker bij een merk met een missie, een merk met een verhaal. Dankzij deze publiciteit is dit essentiële verhaal gratis bij een groot publiek verteld, waardoor CUBZZ meer geld overhoudt om te investeren in een toekomst voor kinderen.
12 oktober, de lancering van CUBZZ in stijl, een mooi begin van een prachtig verhaal waar CUBZZ trots op is en vertrouwen uit put.
Bedankt iedereen!