CUBZZ op de JAVA vakbeurs

 “Authentieke, natuurlijke en duurzame producten, een trend voor de grote spelers, de visie van CUBZZ”

Op 23, 24 en 25 februari kleurde CUBZZ de JAVA vakbeurs met als thema Authenticiteit. Voeding en dranktrends voorspellen dat niet langer een niche doelgroep maar het brede publiek op zoek gaat naar authentieke, natuurlijke en duurzame producten. Een zoektocht die onvermijdelijk tot de producten van CUBZZ leidt!

       

We hadden een frigootje geleend, waren onze oprollbanners nog gaan ophalen, want die stonden nog bij Telenet in Mechelen, en op zaterdag ben ik samen met mijn kids naar de Brabanthal gereden om alles te gaan opstellen. Het werd al snel duidelijk dat CUBZZ daar zou staan met een mooi maar eenvoudig standje, tussen de mastodonten van de grote broers zoals Unilever, Heinz, Procter & Gamble enzovoort.

 

https://youtu.be/ZFFa0lOcZnw

"We spreken in mei eens af om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen", gaf een dame van Unilever aan.

Dinsdag 23 februari, 8uur, op weg naar de Brabanthal. Hopelijk niet te veel verkeer, want om 10 uur gaat de beurs open en ik moet de busjes CUBZZ nog binnendragen, posters ophangen en foldertjes klaarleggen. Verder zorgen dat alles is aangesloten, en kennismaken met m'n buren voor de komende 3 dagen. Dan gaat de beurs open en komen horden mensen binnen, die passeren, die soms stilstaan voor je stand, soms iets vragen, maar altijd heel geïnteresseerd blijken wanneer ze worden aangesproken over CUBZZ. 

De mensen van Java hadden vooraf aangegeven dat de beurs voor CUBZZ vooral een forum zou zijn om het verhaal te vertellen, vragen te beantwoorden en mensen enthousiast te krijgen. En dat is zeker gelukt. we hebben zaken besproken met mensen van de Europese commissie, van het vroegere Bloso, van een aantal grote hotel-ketens, maar ook van scholen, ziekenhuizen, tennisclubs en overheden, supermarkten. Er waren ook vertegenwoordigers van Nederlandse importeurs en een grote bakkerijgroep uit Nederland. We gaan er uiteraard niet van uit dat alle gemaakte beloftes ook daadwerkelijk op korte termijn zullen resulteren in het ondersteunen van CUBZZ, maar zelfs al is het maar een fractie ervan, het gaat over belangrijke partijen, dus de impact die het kan hebben in de kansen van CUBZZ om ons verhaal en onze missie verder bekend te maken, zal in ieder geval groot zijn!

Op dag 2 van de beurs kwam onze goeie vriend, Jeroen De Pauw langs, en die werkte als een magneet voor de CUBZZ-stand. Mensen wilden met hem op de foto en het was duidelijk dat zijn aanwezigheid voor velen ook bevestigde dat zijn peterschap niet zomaar iets is op papier, maar dat het menens is. Bedankt Jeroen.