#KIEZENVOORCUBZZ is een keuze waarmee je gezien mag worden. Daarom zetten we elk bedrijf dat de keuze maakt, op de kaart én in de kijker. Enerzijds om er hen een hart mee onder de riem te steken want het zegt wel iets over het mensen dat er werkt. En anderzijds willen we er andere mee inspireren om ook de stap te zetten.
... alleen maar door de koffie die we drinken op ons werk. Zeg dan nog dat we de wereld niet kunnen veranderen. We moeten het enkel wíllen.
In België drinken we met z'n allen dagelijks zo'n 20 miljoen kopjes koffie. Als bedrijven zouden kiezen voor de juiste koffie, zouden we jaarlijks zo'n 44 MILJOEN EURO kunnen schenken aan het goede doel. Of zo'n 200.000 EURO PER DAG!
1 cent per kopje koffie = 44 miljoen € voor het goede doel. Waarop zijn we eigenlijk aan het wachten?
#KIEZENVOORCUBZZ is simpel. Ga naar de CUBZZ E-shop op www.CUBZZ.be en plaats je bestelling. De rest gaat vanzelf. Als je vragen hebt, mail ons dan even op CUBZZ@CUBZZ.be.
Wil je heel graag je bedrijf mee op de kaart zetten, maar zit je met een aantal (praktische) vragen? Geen probleem, CUBZZ heeft overal een oplossing voor.
Zo, dat waren een aantal reden om het niet te doen, maar die hebben we mooi gecounterd. Nu komen de miljoenen redenen om wel voor CUBZZ-koffie te kiezen. Ik ken ze niet allemaal bij naam, maar het gaat om elk kind dat geboren wordt mét potentieel, maar zónder kansen om er iets mee te doen. Omdat het arm is, ziek of verwaarloosd, omdat het honger heeft, geen liefde kent, geen huis heeft of gepest wordt of omdat het niet naar school kan, enzovoortenzovoort, ... In ieder geval, we gaan ze niet allemaal tegelijk kunnen helpen, maar we doen het wel stap voor stap. We geven geld aan bestaande organisaties die zich op een efficiënte manier inzetten voor kinderen. Om hen de kansen te geven er iets moois van te maken.
CUBZZ, dat is 'better for you, better for the world'. Onze koffie van TOPkwaliteit wordt met passie gebrand door de meesterbranders van de Java Coffee-company in Rotselaar. Zij zijn al CUBZZ ambassadeur vanaf dag 1. Per principe mag een CUBZZ-product niet duurder zijn dan de referentie in de markt. Wij nemen Douwe Egberts als referentie in de Belgische markt, dus daarop richten we onze prijs. En tenslotte geeft CUBZZ z'n winst aan bestaande goede kinderdoelen en heb jij als werkgever een krachtig verhaal. Een verhaal om de harten van je medewerkers en je klanten voor altijd te veroveren.
Contacteer ons met al je vragen of vraag een verkennend gesprek aan om het te hebben over CUBZZ-koffie in jouw bedrijf. cubzz@cubzz.be