CUBZZ STEUNT RODE NEUZEN DAG 

Een gezond zelfvertrouwen is de basis om als kind te durven met je talenten aan de slag te gaan en grenzen te verleggen. CUBZZ wil hiermee helpen om zo elk kind de kansen te geven om iets heel moois te maken van al het potentieel waarmee het geboren is. Met Rode Neuzen geeft CUBZZ het zelfvertrouwen van kinderen een boost.

 

Dit jaar bouwt CUBZZ met Rode neuzen verder aan het succes van vorig jaar. Na een voorzichtige test in 2018, geeft CUBZZ tussen 23 sept en 29 nov 2019 alle winst aan Rode Neuzendag. Net als vorig jaar wil Rode neuzen dag allerlei projecten financieren om ervoor te zorgen dat elk kind op onze Belgische scholen zich goed in z’n vel voelt. Zo willen we hun zelfvertrouwen een boost geven en hen helpen om helemaal tot bloei te durven komen. Ook DPG-media (VTM, Q, Q2, HLN, …) gelooft in CUBZZ door ons voor een heel mooi bedrag aan reclame-ruimte te bieden. Reclame waar CUBZZ natuurlijk zelf nooit het geld zou voor hebben. Help CUBZZ een enorm verschil te maken voor Rode Neuzen Dag. Koop de exclusieve marsepeinen rode neuzen, het heerlijke CUBZZ-brood, onze unieke brioche (exclusief bij Carrefour) of één van onze andere fijne CUBZZ-producten.

Speciaal voor Rode Neuzendag heeft CUBZZ Marsepeinen Rode Neuzen gemaakt. Klik op de afbeelding om er meer over te weten.

 

We maken ook van de gelegenheid gebruik om voor de allereerste keer CUBZZ-chocolade te introduceren en we zijn apetrots op het resultaat. Klik op de afbeelding om er alle over te weten te komen. 

En tenslotte hebben we ook speciaal voor de gelegenheid exclusieve CUBZZ Rode Neuzen displays laten maken. Je vindt ze terug in de deelnemende winkels van Carrefour, Delhaize, Spar & Albert Heijn. 

 

 

We zijn trouwens trots om voor deze gelegenheid, voor de allereerste keer ooit, ook CUBZZ-producten te koop te kunnen aanbieden in deze supermarkten. Helaas hebben we ze nog niet allemaal kunnen overtuigen om er gewoon voluit voor te gaan en alle CUBZZ producten tegelijk in hun assortiment op te nemen.