Om ervoor te zorgen dat ELK KIND IN ONS LAND met een gezond zelfvertrouwen z'n toekomst tegemoet kan gaan! 

Tussen 17 september en 30 november steunt CUBZZ Rode Neuzen. Het CUBZZ-brood wordt in die periode het CUBZZ Rode Neuzen brood en CUBZZ geeft in die periode alle winst op het brood aan Rode Neuzen. De Roden Neuzen Actie loopt dus 11 weken. En in die 11 weken willen we met CUBZZ 50.000 Euro inzamelen. Koop het CUBZZ-brood en doe mee!

 In deze Carrefour-winkels is het CUBZZ-brood te koop. Als je het niet vindt in de carrefour in jouw buurt, vraag er dan naar. Sommige winkeliers hebben nog wat 'motivatie' nodig van de mensen. ;-)

 

CUBZZ werd opgericht om bestaande goede doelen te steunen ten voordele van kinderen. Dat gebeurt door de winst die we maken op de verkoop van allerlei alledaagse producten en diensten te investeren in een selectie van die goede doelen. Op die manier wil CUBZZ elk kind de kansen geven om iets moois te maken van al het potentieel waarmee het is geboren.

Elk kind heeft in z'n kindertijd veel verschillende kansen nodig op erg veel verschillende domeinen. Mentaal welzijn is daar één van. Elk kind moet door de pubertijd. Elk kind wordt geconfronteerd met lichamelijke en of emotionele obstakels, met vriendjes en vriendinnetjes, met succes en mislukkingen, met bepaalde omgevingsfactoren en een thuis-situatie, en mogelijk met pesten. Bij het opgroeien wordt elk kind geconfronteerd met...zichzelf. De school is een erg belangrijke omgeving waarin elk kind zich veilig moet voelen, waarin het z'n verhaal moet kunnen doen, waar het het gevoel krijgt gehoord en begrepen te worden. Het is een traject van vallen en opstaan, waarop een kind de kansen moet krijgen zichzelf te ontdekken met z'n talenten aan de slag te gaan, en z'n grenzen af te tasten. Als het juiste kader er is. Het is een mogelijke weg naar gezond zelfvertrouwen, een belangrijke basis voor gelukkig zijn. 

"Het mentale welzijn van onze kinderen op school": Toen we hoorden dat dit het thema werd van Rode Neuzen dag 2018, hebben we geen seconde getwijfeld. CUBZZ moet en zal dit thema steunen. De Rode Neuzen Campagne 2018 wordt afgetrapt op 17 september en loopt tot 30 November. CUBZZ heeft ervoor gekozen om in die periode de winst op de verkoop van het CUBZZ brood helemaal aan Rode neuzen te schenken.  Daarom hebben we ook het hele design van onze herkenbare broodzak hertekend. We hebben nu een CUBZZ-RODENEUZEN broodzak. Omdat Carrefour reeds vanaf het eerste uur in 2015, een actieve 'believer' en steunpilaar is voor CUBZZ, is het brood momenteel enkel daar te koop. Je vindt het in de deelnemende winkels van Carrefour. (Hyper, Market & Express). Als je het CUBZZ Rode Neuzen Brood vanaf 17 september niet vindt bij de Carrefour in jouw buurt, vraag er dan zeker naar. Er zijn meer dan 700 winkels van Carrefour in ons land, maar voorlopig heeft nog niet elke uitbater het CUBZZ-brood in z'n assortiment. Maar daar kan jij mee verandering in brengen. 

www.rodeneuzendag.be

t'Is een stevige uitdaging, maar het kan! Niet elke winkel van Carrefour verkoop vandaag CUBZZ-Brood.

Vraag ernaar in jouw winkel en zorg er zo voor dat ELKE uitbater meedoet!

Tot slot een kleine berekening: CUBZZ maakt ongeveer 0,20€ winst per brood. We moeten dus 250.000 broden verkopen in 11 weken. Of 3788 broden per dag. Als we erin slagen om de helft (350) van alle Carrefour-winkels in ons land te overtuigen het CUBZZ-Rode Neuzen brood aan te bieden, moet elke winkel er gemiddeld 11 per dag verkopen. Met een beetje goede wil én steun van jou, moet dat mogelijk zijn. We gaan ervoor, want het niet proberen, daar heeft niemand wat aan!

Iedereen voelt aan dat elk kind hierdoor moet. Ook dat van jou. Koop dus het CUBZZ-rode neuzen brood en doe mee!